A_nuur19 Kızlar bat dündü ama hala regl olmadım ve adet ağrısına ilişkin hiç ağrım da yok anlamdım bu sabah test yaptım negatif yine olmadı ben bu ay da elendim 🥺Çok umutluydum ya hayıt macunu falan kullandım yine olmadı 🥺🥺
Deryayurt A_nuur19 benimde bat dündü hala olmadim dün test yapmıştım negatifti 😥 ağrım falanda yok bı kaç gün olmazsam bidaha test yapcam ilk idrarla