rainof bu tamamen sizin hayat dinamiğinizle alakalı bence. Ben ilk çocuğumu 3 yaşına getirip kreşe başlatmadan 2.’yi asla düşünmedim çalışan bir anneyim çünkü iksinin yükü birden ağır gelirdi o anlamda. Aslında 3 yaşını atlatıp 4’e girince 2. İçin en uygun zaman olduğunu düşünüyordum kendimce. Çünkü hem hamile olmak hem 3 yaş krizli kreşe yeni başlamış ve her hafta hasta olan bir çocuğa bakmak ve bununla beraber çalışmak gerçekten çok yıpratıcı olacaktı benim için o yüzden kızımın 4 yaşına girmesini beklemek istedim ama kader beklemedi 😁tamamen sürpriz bir şekilde ablamızın 3 yaş doğum gününe 1 hafta kala hamile kaldım 🤭
Dediğim gibi yıpratıcı bir süreç mi yaşıyorum kesinlikle evet aşırı yoruluyorum ama böyle olması gerekiyormuş diyorum ve içinde bulunduğum durumda mutlu olmaya çalışıyorum 🙏🤗
Bu arada yaşım 36 🙈