Meliyyke bende aynıydım canım adetim düzenli olur bende düşünmüyodum kızım 3 yaşında asla hazır deyildim ama Rabbim nasip etti korku endişe illaki var ben gecikmem olunca hissetim hissedyodumda ama acaba yok falan olmaz diyerek test aldım yaptım sonuç pozitif 🤣ben şok sende bi test al bence