Fadiiiik öyle tabi benim basından beri başıma gelmeyen kalmadı en kolayi doğum diyorum artık
bulantı kusmam 20 haftaya kadar kesintisizsürdü gıda zehirlenmesi oldu disim.kirildi enf kaptım 3 gece ağrıdan uyuyamadım ağladım.dusunun 2 haftada ağzımı açamadım.ac gezdim serkilaj atıldı. idrar yolu enf oldum en son vertigo oldum.3 4 gün yataktan kalkamadım