Fadiiiik Allah nasip etsin inşaAllah normal doğur,bebeğin ve senin için en güzeli en doğalı en temizi emin ol,bol bol su iç hurma ye,yere çömelerek yer sil faydasını göreceksin kasların için,sezeryan kesinlikle düşünme bile yurtdışında kuzenlerim anlatıyor onlarda en en en en en son çare sezeryan hepsi normal doğumu öneriyormuş.