Kızlar benimde tek belirtim kasık ağrısı sağ kasığımda ince bir ağrı var devam eden, sancı diyemiycem sadece kendini belli eden bir ağrı var ve akıntım var regl olmuşum gibi hissettiriyor sizce hamilelik belirtisi mi yoksa normal mi normalde regl olucağım hafta kasık ağrım olur ama böyle sadece sağda veya solda değil regl ağrısı gibi ağrı çekerdim 5.10 dk süren ayrıyetten ağır birşey kaldırdığımda da kasığıma ağrı giriyor çok aşırı ağır bişi zaten kaldıramıyorum da 4 5 kiloluk bişi bahsettiğim ağırlık🥲🥲