Sonyaazz Papatyam_42 Bu tarz belirti yaşayan da var tabi inşallah seninde belirtilerin gebelikdedir 🙏🏻🌸
Papatyam_42 Sonyaazz olursa ilk gebeliğim olucak bu konularda bilgim 0 teşekkür ederim inşallah isteyen herkes bu ay testlerde pozitifi görür 💖
Sonyaazz Papatyam_42 inşallah valla benim olursa 2. Olucak ama ilk gibi sanki herşey silinmiş beynimden tek hatırladığım ilk gebeliğim de çok çabuk acikmamdi başka belirti hatırlamıyorum 😂😂🤭
Ask45 Sizdenbirii1 Sizdenbirii1 benim adetim düzensiz canım ya bi dolu bi boş yapıyorum genelde erken gebelik testinde silik çıkıyor normal kaset testte ne zaman koyulaşır acaba
Gmzle 07070707 bilmiyorum ki daha test yapmadım en sonu ilişkim yumurtlama gününde yani 30 unda önce oldu ama 30 Unda da oldu sonra da oldu acaba tutmusmudur ❤️ hiv belirtide yok adetim 13 Şubat ta
Kalimera Ben geçen ay reglime 2 gün kala kaset test yaptım kıpkırmızı çift çizgi çıktı. O an da hastanedeydim. Kan verdim. Negatif 😅 tövbe ettim testlere 🙈 bat 7-9 arası 😬
07070707 Serifebk7 aa nasıl net ya bende bu sefer var bende labaquick aldım netten sabah geldi başlarım testlere artık çok heyecanlı inşallah vardır bu sefer ama yalancı gibi durmuyor
AslanBebeginAnnesi Akseec şimdi awox yaptım sanki belirginliği gitmiş mi bana mı öyle geldi 😞 gerçi çok sıvı almıştım gün ortasında yaptım ama bilmiyorum reglime 4 günüm var
AslanBebeginAnnesi Akseec ay bilmiyorum canım inşallah ben yine de pazartesiyi beklicem regl günüm çünkü bakalım ne olacak 🙏🏻 sen ne durumdasın kuzum pozitifti senin de dimi 😍
Akseec AslanBebeginAnnesi yok canim yalanci pozitif o :( testler negatif ben umutsuzum regl bekliyorum 12 subatta olcam en gec. Ben bu ay da elendim yani hayirlisi napalim🥲
AslanBebeginAnnesi Akseec belli olmaz kuzum daha altı gün varmış bak benim de yedi gün kala negatif çıkmıştıııııı
Akseec AslanBebeginAnnesi hic ümidim yok inanir misin her ay oldugu gibi kirmizilari gorecegim gibi hissediyorum…
AslanBebeginAnnesi Akseec benim de yoktu canım hiç belli olmaz belirtim yok diye de üzülme benim de hiç belirtim yok. İlk çocuğumda da yoktu beş haftalık olana kadar belirti