07070707 Serifebk7 yok ya benim 10u atarsa 6 kaldı😅 test bile almadım yaparım diye bu sefer akışına bıraktım herhalde galiba kendim bile inanmasamda 🤣
Serifebk7 07070707 aynen bence gecikince kan vermek en garantisi benim bugün olması lazımdı bakalım cumaya olmazsa kan veririm
Haticee11 ben yine dayanamadım erkenden yaptım test kaset laboqiluik erken prodoctor geçen ay miratech de belirgin çizgi ile yanilmistim bat 12 Şubat belirtim sadece göğüs ağrısı
Serifebk7 Haticee11 erken testi beni hiç yanıltmamıştı hep negatif çıktı bir kan ver derim inşallah vardır 😻
Haticee11 Serifebk7 ay inşallah doğrudur dua et canım biraz beklemeyi düşünüyorum geçen ay hemen kan verdim bı hevesle çok üzüldüm bi kaç gün daha testle takip edeyim diyorum elimde var daha eğer koyulaşma olursa direk özele gidip kan verecem 🥰
Serifebk7 Haticee11 aynen canım bende geçen ay laboquik belirgin pozitif çıkmıştı kanda negatif olunca baya üzüldüm
Haticee11 Serifebk7 Cok yorucu bı süreç oğlum 5 buçuk yıl sonra oldu ne tedaviler ne testler sayfa sayfa tahlillerim vardı ama Rabbim hiç ummadığım zamanda kendiliğinden nasip etti şimdi 3 yaşında oğlum inşallah Rabbim tekrar yaşamayı nasip eder bu duyguyu 🥰
AslanBebeginAnnesi Gofretsmom @Akseec @Sonyaazz kızlar reglime yedi gün varken testim negatif çıkmıştı biliyorsunuz şu an reglime 5 gün var prodoctor yaptım böyle çıktı
Sonyaazz AslanBebeginAnnesi aa baya görünüyor çok sevindim yaaa hayırlı olsun canım kan ver catlarim ben 🤭🙏🏻
AslanBebeginAnnesi Zycey canım sekiz gün çok erken ben de yedi gün varken yapmıştım hem de siyah beyaz çekmiştim kendimi kandırmak için 🥲 ama negatifti. Şu an beş gün var pozitife döndü ben şok
Zycey AslanBebeginAnnesi bilmiyorum artık yapmam daha çok moralim bozuldu belirtilerini de yaşıyorum aslında ama bilmiyorum 27 Ocak yumurtlama 13 Şubat adet günüm
AslanBebeginAnnesi Sonyaazz kuzum awox sipariş etmiştim bekliyorum yarın da onla yapıcam bakalım o da pozitif çıkacak mı geçen ay hayal kırıklığı yaşamıştım artımed yüzünden o yüzden bu kez garantici davranıyorum 😂