Akseec AslanBebeginAnnesi insallah canimm insallah🙏🏻ama ben kendimden umitsizim yarismaci arkadaslara basarilar diliyorum😂
AslanBebeginAnnesi Akseec benim de az önce negatifi görünce umudum çok azaldı valla ama yine de yarın tekrar yapacağım 😂😂
Akseec AslanBebeginAnnesi ben de dayanamaz yaparsam çizgi görürsem buraya aticam hepbirlikte bakalim😂
Akseec AslanBebeginAnnesi gercekten kimseye anlatilmiyo konusulmuyo esimden baska kimseye soylememistim iyi de yapmisim cunku olmuyo😂
Burcak61 Ama ben bu postları gördükçe test yapasım geliyor daha 6 ya da 7 günüm var sabır gücüm tükeniyorrrrr 🙂🙂🙂 inşallah herkes pozitifi görür
07070707 Serifebk7 yok ya benim 10u atarsa 6 kaldı😅 test bile almadım yaparım diye bu sefer akışına bıraktım herhalde galiba kendim bile inanmasamda 🤣
Gofretsmom 07070707 benim yumurtalıklarımda ağrı var regli olmama bir hafta var büyük ihtimalle bu ay olmaz gibi