Sonyaazz Akseec evet benim olsa çıkardı herhalde daha var ama nebilim gecikirsem anca ama adet de olucak gibiyim hahahha karışık şeyler 😂😂
AslanBebeginAnnesi Akseec ay ben de öyleyim az önce dayanamadım test yaptım ısrarla olmayan silik çizgiyi arıyorum 😂😂
Sonyaazz AslanBebeginAnnesi hahaha bende ışığa tuttum yok sağdan baktım yok soldan baktım yok Bir olur yok yani silik bile yok dedim bir bu testler bana yalancı pozitif vermiyor 😂
Akseec AslanBebeginAnnesi ben aramamak icin yapmiyorum son 6 ya kadar dayanmaya caliscam insallah dayanabilirim ya😂 suan 8 gun var yapsamda cikmaz moralim bozulcak bosuna
AslanBebeginAnnesi Sonyaazz ben de ışığa tutuyorum 😂😂😂 bir de siyah beyaz filtre yapıyorum kendimi kandırma seviyem 🤦🏻♀️😂 bak sabahki testim
Sonyaazz AslanBebeginAnnesi ay var ya fotoğrafını bile çekmedim biliyor musun Sabah çocuğu kreşe getirdim eve geldim baktım yani tamamen negatif anam 😂 sonra kutuya koymuştum aklımda sinir etti o attım çöpe deli oldum 😂
AslanBebeginAnnesi Sonyaazz ayyyy sen de mi ikinci için uğraşıyorsun 🥹 ben de aynı durumdayım. İlki hemen olmuştu ikinci de öyle olur sanmıştım ama iki aydır deniyoruz 😔
AslanBebeginAnnesi Akseec benim de 7 gün var canım dayanamadım yaptım yarın yine yapıcam akıllanmıyorum 😂
Sonyaazz AslanBebeginAnnesi Ben bir de ovülasyon kulandim sözde kendim yapsam daha iyiymiş demekki 😂😂
Akseec AslanBebeginAnnesi gecen aylarda bende oyleydim canim test yapmaya baslardim ama artik negatif gormekten o kadar yoruldum ki icim yorgun boyle anlatamam dokunsan aglarim 😅