Seedaaff Rabia_Han_Dikmen97 Nurten müdür var ona bağlı diye biliyorum elif ok un üstünü bilmiyorum ama
Rabia_Han_Dikmen97 Seedaaff elifok ekibinde Ayşegül mahmutoğlu kolundayım ben altın kariyerindeyim bende ciddi anlamda kazançlar var bu sistemde
Seedaaff Rabia_Han_Dikmen97 evet ama işte olmuyor diye bırakmamak lazım biraz üstüne gitmek gerekiyor çokta güzel oluyor valla isteyince
Rabia_Han_Dikmen97 Seedaaff kesinlikle öyle kolay yoldan para kazanılmıyor kazanılsa bile hayrı olmuyor bi şekilde para kazanmamız lazım evden bu kadarına gücüm yetiyor benimde
Simgekus Merhaba arkadaşlar ben aranıza yeni katıldım🥰 Rabia_Han_Dikmen97 Ben de bir senedir homm bitkisel yapıyorum şuan ki maaşım 6 bin TL evet emek vermeden yemek olmuyor malesef eğer denemek isterseniz yardımcı olurum
Simgekus Rabia_Han_Dikmen97 Kaç aydır yaptığınızı öğrenebilir miyim bi sakıncası yoksa ben oniks kariyerindeym
SuEr_Tu1512 Ben 1 sene yaptım arkadaşlar boşuna başınızı yakıp, eşinizle falan kötü olmayın. KA ZAN DIR MI YOR. Ben en yüksek kariyerdeki müdürün ana kolunun koluydum. Kazanç falan yok yani sadece bir kaç ay işle ilgili gözünüzde büyüttürüyorlar ama devamı yok…