SuEr_Tu1512 Ben 1 sene yaptım arkadaşlar boşuna başınızı yakıp, eşinizle falan kötü olmayın. KA ZAN DIR MI YOR. Ben en yüksek kariyerdeki müdürün ana kolunun koluydum. Kazanç falan yok yani sadece bir kaç ay işle ilgili gözünüzde büyüttürüyorlar ama devamı yok…