Liddle_mom deletedmom43191 vallaha degilim ilk hamileleligimi ogrendigimde plansizdi benim gittim 5700 teste verdim bide muayne 1200 dedim basladik bakalim ilk zaman iyiydi ilgili falandi ama ilerleyen zamanda dertlerimi anlamamaya basladi bende ondan dedim yeter gari
deletedmom43191 Liddle_mom ay yok canim şehir hastanesi devlete falan git illa ki oldugun yerde şehir hastanesi vardır
MhysaTheGreat Liddle_mom iç organlarına kadar görüyorlar neyi görmüyormuş 😅😂 başka doktor varsa isterseniz bi kontrolünüzde ona gidin bilemedim
2cocuk2kopek Liddle_mom Aa olur mu öyle canım görüyorlar başka doktora git bakalım farklı bir yere al randevu söyleyecekler mi normalde söylemesi gerek çünkü
deletedmom43191 Liddle_mom ya canım sıkıntı etme kontrole gittiğinde ogrenirsin sen kaçıncı haftadasin
ipos Hem devlete hem özele gidiyorum ikisinde de boy kilo söylüyo sürekli. 17 ocak’ta devlette kontrolüm vardı 870 gr idi bugün de özelde kontrolüm vardı 1120 gr
DENIZ_55 Liddle_mom ben ölçmek için değil çıkarıp akşamları eşime verme şansım olsa sabah geri alsam başka bisey istemem hayallerde güzel yasana bilse 😁😁😁🤣🤣
Liddle_mom 2cocuk2kopek devlete gidicem sehir hastanesine zaten en son fitik oldum degistirne karari aldim
Liddle_mom DENIZ_55 ay ben cikarmam benimki cikinca kendine bantlama planlari yapiyo sen benim kucagimda emzir kizimi diyo 🤣🤣 ilk olunca insan heycanli oluyo