Liddle_mom User658383839 bencede ben bi sikinti yasamamak icin ozelle basladim ama sonradan hosuma gitmedi
deletedmom43191 Liddle_mom yani bu üçüncü gebeligim 2 farklı devlet hastanesine gittim söylüyorlar yani neden söylemesinler gerekçe yokki soylememeye
deletedmom43191 Liddle_mom hem para vercen hem istediklerini ogrenemicen vay be insanlari saf yerine koymak ne kadar kolay devlet söylüyor
Liddle_mom deletedmom43191 o yuzden zaten degistiriyom ya bide bende sigorta yok gecen yazmistim postta herseyini cebimden veriyodum tahliller muayneler falan