Merhabalar tek yumurta ikizi gebeliğim vardı 8 haftalıkken kalplerinin durduğunu öğrendik.
Kürtaj olmak zorunda kaldım doktorumuz 3 ay korunma süresi verdi 3 ay sonunda korunmayı bıraktık fakat gebelik hala yok normal bi durum mu acaba doktora gittim herhangi bir problem yok dedi böyle bir durumla karşılaşan arkadaşlar varsa bilgi verebilir mi?