Lavinyam06 TugceOrak evet kaç defa hemde normal onu kafana takma diyor sadece geçen başka doktora gittim rahmin ince dedi yapışıklık açısından değerlendirmek gerekir dedi kafama takılıyor çok
Lavinyam06 mavikelebek54 evet banada normal demişlerdi adet kanamasından da fazla olursa sıkıntı oluyormuş
Melimone Kürtaj olalı beş gün oldu. İdrar yaparken çok ağrım oluyor sanki rahmim sökülüyor gibi sizdede oldumu