OznurCamyaran14 bebek saglikli olmadigi zaman erken haftalarda vucut atiyor zaten bebek de gelisemiyor, bu kaybin yerini baska bi seyle doldurmak mumkun degil acisini yasayan anlar, ancak sagliksiz oldugundan emin olup buna da sukur demek gerekiyor, ya ilerleyen haftalarda sizi de zehirleseydi baska bir komplikasyon olsaydi gibi dusunmek gerekir, insallah tez zamanda saglikla sihhatle sonraki bebeginizi kucaginiza almaniz nasip olur. Kurtaj anestezili yapilir genelde, cok basit bi islemdir sonrasinda regl olmussunuz gibi cok hafif bi agriniz olabilir. Zorlugu manevi, yoksa fiziksel olarak hicbi zorlugu yok. Allah sizi korusun, insallah guzelliklerle mukafatlandirsin, icinizdeki koru sondurecek size nefes olacak yeni bebeginizi tez zamanda size nasip etsin dilerim.