SHahanife ben çok iyiydim. Hatta doğumdan birgün önce o kadar çok enerjik ve iştahım açıktı ki gecenin bir yarısında kalktım temizlik yaptım 😄 o derece iyiydim. Yedim yedim doymadım resmen. Ertesi gün sabah lekelenmem oldu. Biraz regl olacakmışım gibi ağrım vardı. Gittikçe şiddetlendi kanamam ve ağrım. Hastanede kontrolüm vardı gittik doktora şikayetlerimi anlattım. Ve yatış verdi. Kanamandan korkma doğum kanaması dedi. Ve bebeğimin suyu da azalmış her türlü yatışın olacak dedi. Öğleden sonra 3-4 gibi yatışım yapıldı sabah 4 buçukta doğumum gerçekleşti. 38+5 de dünyaya geldi canım oğlum. Şimdi 2 ay 13 günlük yanımda yatıyor 🥰🥹. Rabbim karşınıza iyi insanlar çıkarsın. Kolay doğumlar nasip etsin 💖🌸 Ben normal doğum yaptım. İyi ki de normal doğum oldu. 5 gün falan annemlerde kaldık sonra kendi evimize geçtik. Sadece ilk gün çok oturamadım ikinci gün yavaş yavaş oturmaya başladım. Kısa sürede iyileştim.