Mavi1638- ben bir de ev taşıdım geçen hafta yatamıyorum oturamıyorum madem evi yerleştirelim diye ayaktayım ama yine gelmedi civciv 😂
Menesadogan Çarşamba benim 40 haftam doluyor civciv 2 hafta ilerden gidiyor oda 42 olacak bu kaka ve kordon olaylarından korkuyorum yoksa içerde kalmasında bir sıkıntı yok 😊 elbette ki hayırlısı Rabbim korusun saklasın sağ salim kucağımıza alalım 🫠