SHahanife
Ben de 39+2 benim bebiş de 3600 . Az önce sümüksü yapışkan bir akıntı geldi . Nişan mı acaba , netten baktım şeffaf renk nişan olabilirmiş ama bir sancı yok beklemek çok zor . İlk hamileliğimde şu gelmişti öyle anlamıştım şu an anlayamıyorum