Deleted33000 gebelikte çok doğal canım çekinme eşinden, emin ol sen yaptıkça bebekte rahat ediyor çünkü sıkman bebeğe de zarar verir , 38. Haftadan yazıyorum ileride daha da artacak gaz problemin ben gaz yaptığımda eşime şöyle söylüyorum “ben yapmadım oğlun yaptı” 😆oda mutlu oluyor ben rahatlıyorum siz yaptıkça çekinme diyor 😆😆 sende öyle söyle