Deleted33000 hahaha biz yatakları ayırdık bacım bu yüzden çünkü bazen kendi osuruk sesime bile sıçrıyorum rezalet bir durum 😆ama bi gün çıkaramamıştım patlayacaktım o gün. Ondan sonra iyi ki çıkıyor diyorum yani. Ama işte yaşam kalitesini düşürüyor cidden. Ne birine gidebiliyorum ne birini davet edebiliyorum. Hele oturur pozisyondaysam tamam zaten nasıl sıkıştırıyor.