Valla kızlar ben de 6+4 üm. 2 haftadır ömrümün tüm gaz haklarını tüketiyorum gibi geliyor..🤭 eşimin yanında bırakıyorum valla. Kaynanamla birlikte oturuyoruz biz. İkisinden birini seçmem gerekirdi. Ya eşim duyacak ya da kaynanam..🤣 artık bizim koro eşliğinde gerçekleşiyor akşamları 🤣 bi “O” bi “ BEN” 🤷