Bende tüp bebek tedavisi gördüm şuanda 35 haftalığız opu ağrılı bi işlem değil süreçde ister istemez stres yapabiliyorsun ama sonunda çok güzel bi mucize var ona odaklandım ben hep teansferden sonrada hemşireler kabak çekirdeğini ve avakadoyu çok önermişti ilk gün çok hareket etmedim ikinci gün de dinlendim üçüncü gün normal hayatıma döndüm çalışıyordum zaten içinizi ferah tutun rabbim isteyen herkeze nasip etsin sağlıkla inşallah bu yolda olanlarında inşallah kolaylık versin rabbim🤲🏻