Dilan-F merhabalar ilk bebeğimi tüp bebek tedavisiyle kucagıma aldım, süreç stresli evet ama bunu yönetmek sizin elinizde sakin olup akışına bırakınca her sey güzel ilerlıyor korkulacak hıc bır sey yok yumurta toplama anestezılı yapılıyor daha sonra toplanan yumurtalar esınızın spermıyle laboratuvarda döllenıyor 5. Gune gelmesı önemlı fakat bazı durumlarda 3. Gun embrıyosu da donduruluyor bunlarda cogu zaman gebelık vaadedıyor 1embrıyo 1 bebek demektır boyle bakarsanız embrıyo sayısı sizi üzmez 😍 ben istanbul bahcecı de yaptırmıştım sürec cok kısa sürdü ilk denemede bebegım oldu eğer ki dusunen varsa tavsıye ederım prof dr ebru öztürk çok iyi bir doktor 🌸