Dilan-F selamlarr🥳 hiç ama hiç korkacağın bişey yok.. uyuyosun hop yanıyosun odandasın, yemeğin geliyor, yemeğini yiyorsunn.. kocan sana müthiş bir ilgi gösteriyor. Sonra gün be gün embriyoların gelişimini takip ediyorsun. Hiç stres yapma, kötü olduğunda eşine, çevrene kötü olduğunu söylemekten çekinme☺️ benim de 14 arakıkta yumurtalarım toplandı, yumurtalar donduruldu ve tam 1 ay sonra 13 ocakta bir embriyo transferi yapıldı. Şu an 5 hafta 3 günlük hamileyim🥹 perşembe günü de kesemi görmeye gidiyorum.. insallah senin de beklediğinden çok ama çok güzel geçer her şey.. ilaçlar, süreç bazen zorlayacak ama yalnız olmadığını, senin geçtiğin yollardan geçen bir sürü kızkardeşin olduğunu unutma♥️
Güzel haberlerini paylaşmanı dört gözle bekliyorum🥹