Dilan-F canım galiba sende umuttepede yaptırıyorsun hiç korkma anestezili oluyo zaten uyanınca hiç bişey hatırlamıyorsun denilen gibi benden çubuk ve meyve suyu istediler bide su al yanına yumurta toplamadan sonra seni bi odaya alıyolar dinlenmen için ağrın var mı diye soruyorlar ona göre ağrı kesicili serum takacaklar benim tavsiyem serum taksınlar sonuçta bi işlem yaptılar o bölgeye o an belki olmaya bilir ama eve gidince olabilir reçeteyede ağrı kesici yazmıyorlar sadece antibiyotik veriyorlar diye hatırlıyorum bide yumurta toplama öncesi bi hap vermişti bana diye hatırlıyorum ona devam ettirdi ben eczaneden parol almıştım her ihtimale karşı bu süreçte zaten sadece parol kullanımına izin var benim evimde olmadığı için aldım 1 hafta sonra diye hatırlıyorum kontrole çağırdılar rahim durumuna bakmak için size dondurulmuş embriyo mu dediler taze transfer mi? Benimki dondurulmuş embriyo olduğu için iki adet bekleyelim 2. Adetinde gel transfer için başlarız dedi doktor yumurtalar toplandığı gün bi numara veriyolar embriyolog sana bilgi vermesi için saat 9da arıyosun ya ertesi gün yada bir sonraki gün orasını çok hatırlamıyorum kaç yumurta toplandı kaç tanesi işleme konulduğunu söylüyolar ilk aradığında sonra size bi tarih veriyo embriyolog o gün bi daha arayın aynı saatte diye 5. Gün aradığında asıl o günkü olanlar senin embriyoların hakkında bilgi alıyorsun kalitesini sormayı unutma ben sormuştum benim ilk gün 29 yumurta toplanmıştı (Pcos olduğum için) 15i işleme alınmıştı 5. Güne 3 tanesi ulaşmış 3 tane embriyom donduruldu 4ab,3ac,1bc diye hatırlıyorum sadece 4 olanı net hatırlıyorum süreç bu şekilde ilerliyo kuşum stres yapma yumurta çok toplanmadı yada fazla yumurtam oluşmadı diye bende 29 yumurta toplandı mesela 3 tane embriyo elde edildi inşallah sürecin çok güzel ve hızlı geçer sonucu çok güzel olur 😍😍