Seymanurkurt filizsermir bnde iki isim arasında kalmıştım Mirana karar verdik bidaha Allah’ım nasip ederde bitane daha oğlum olursa devran koyacağım inşallah
Gulperi8 filizsermir doğumunuza da çok az kalmış benim ilk gebeliğim 32+5 olduk korkmaya başladık sizde durumlar nasıl onu da merak ettim
filizsermir Gulperi8 Bugün 10 şubata sezaryen tarihi aldık.Çok zor bi gebelik geçirdim.Aşırı kasık ağrılarım var ilk günden beri.Bebiş en baştan beri başaşağı konumda.Ama şu güne gelebildiğime şükrediyorum.Ben de çok korkuyordum ama doğum iznine ayrılıp evde dinlenmek çok iyi geldi.Bebek iyi çok şükür 🙏 Günümüzü bekliyoruz bakalım☺️
elmaelmaelma Devran tabi ki. Çünkü miranın doğru düzgün bi anlamı yok maalesef. “Beyler” demek. İsim koyarken önemli olan anlamlı olması. Devran çok daha anlamlı ve daha karakteristik bi isim.