Selam kızlar.Doğuma 10 gün kaldı ama biz hala isim koyamadık bebeğe.İki isim arasında kaldık.Eşim Devran istiyor ama bu ismin enerjisi ağır gibi geliyor bana ve bir türlü benimseyemiyorum.Miran ismi sanki kulağa daha hoş geliyor.Herkes farklı düşünebiliyor tabi isim konusunu.Bir de sizin fikirlerinizi alsam☺️ Hangisi sizce?