Gulperi8 Bugün 10 şubata sezaryen tarihi aldık.Çok zor bi gebelik geçirdim.Aşırı kasık ağrılarım var ilk günden beri.Bebiş en baştan beri başaşağı konumda.Ama şu güne gelebildiğime şükrediyorum.Ben de çok korkuyordum ama doğum iznine ayrılıp evde dinlenmek çok iyi geldi.Bebek iyi çok şükür 🙏 Günümüzü bekliyoruz bakalım☺️