Edanursoylu bende kaç tane miray tanıyorsam gerçekten hepsi öyle ismin çocuk üzerinde etkisine de inanıyorum. Sanatsal ruhu da çok iyi, 4 yaşından beri piyano çalıyor, (8yaşında) 2 yıldır da kara kalem çalışması yapıyor. Umarım arkadaş vazgeçmez isimden 🥰