Ayla1 kızımın ismi miray, kızım diye demiyorum ama şahane bir çocuk, isminin anlamını taşıyor, ay gibi parlıyor. Örnek bir öğrenci ve çok başarılı. Öğretmeni bile diyor 24 yıllık eğitim hayatımda paylaşılamayan bir öğrencim olmamıştı diyor. Herkes tarafından seviliyor, kız erkek fark etmeksizin. Yani bilemedim. Ama ben severek koydum. Hiç pişman da olmadım