Mrv342 yaa diyorum miraylar böyle oluyor sahiden 🥰 benim kızımın öğretmeni de kızım için çok hayalleri var, 2. Sınıf şuan saz kursuna vermemizi istiyor 4. Sınıfta onunla birlikte ben söyleyeceğim miray çalacak diyor. Çok naif kibar bi kız şükürler olsun, dersleri de çok iyi Rabbım daim etsin gurur duyuyoruz bizde onunla. Kimseyi üzmez, yardımsever, asla şikayette bulunmaz. Öğretmeni de sınıfa çok büyük bir örnek diyor. İnşallah böyle gider değişmez 🥰🤲🙏