sila_dgngn çok hastaydım ve tansiyonum çok yüksekti sarı alandan beni direk doğumhaneye alıp bakmışlardı onun dışında böyle bişey yapmıyorlarmış bide sizin çok şükür bi rahatsızlığınız yok bence bakmazlar bu arada çevrenizde özel tıp merkezleri varsa özel hastanelere göre daha uygun oluyor fiyatları gebzede yaşıyorum özel tıp merkezi muayene ücreti 700₺ ödüyoruz ve baya detaylı ilgileniyor doktorda