Kızlar doktor randevuma 2 hafta var ve ben keseyi görmeden rahat edemiyorum daha doktora hiç gitmedim açıkçası özele de para verme taraftarı değilim 2000 lira muayene ücreti istediler 5+2 yim görünmezse para da boşa gitmiş olacak acile gitsem bakarlar mı ya da farklı bi bahaneyle gitsem?