sila_dgngn örnek veriyorum mesela SSK olmayan hasta 2000 ödüyorsa SSK olan hasta onun bir tık altı ödüyor hastaneyle gebelik var diye kayıt actıriyorsunuz hastane size söylüyor zaten annelik hakkı diye doğuma kadar faydalana biliyorsunuz SSK var mış sizin gittiğiniz zaman yine değişen bişey yok yani on gün içinde tekrar gittiğiniz de her hangi bir muayene ücreti ödemezsiniz