dika mastit olduğum zamanlar çok şişti acillik oldum bastırdılar göğüs ucu yaradan kan akıyordu sağdığımda bile kan akıyordu bebeğe vermek istemedim öncedende o göğüste ucunda bi sıvı vardı enfeksiyon gibi şişmişti sanırım göğüs boşalamadı o enfeksiyondan o yer patlayınca yaraya dönüştü hala süt geliyor ama artmıyor ☺️