Benim okuduğum ve çevremden duyduğum kadarıyla, sanırım erkek bebekler daha erken haftalarda tespit edebiliyorlar, ve değişme ihtimali sanıyorum çok olmuyor. Kızlar daha geç gösteriyor galiba. Ama bunlar tamamen benim kendi yorumum tabi 😂
Ben kızım olacağını 16. Haftada öğrendim, 18de yine kız dediler. 21de detaylı ultrasonda da kız dediler şu an 23üz umarım bir sürpriz yapmaz 😂