Kubra0606 Merhaba kızlar, bugün kontrole gittiğimde doktor erkeğe benziyor ama kesinde diyemem dedi. Sizce bu haftadan sonra erkek cinsiyeti değişir mi
TeacherS Kubra0606 14. Hafta da erkek e benziyor dedi 16 hafta da yüzde 90 erkek dedi ama net hala konuşamıyorlar 😊
yenigebe_1 Kubra0606 bana 11+6 da erkeğe benziyor demişti belki değişir diye bekledim. Biraz rahatsızlandıgim için tekrar kontrole gittim 13+5 ti erkek olduğu kesinleşti
LadyX Kubra0606 yani benim doktorum 12.haftada erkek gibi görünüyor dedi ben de gördüm net gibiydi. Siz ultrasonda görünce anlamadınız mı mesela?
Lagertaa İşte aradığım konu, banada üç doktor üçüde çıkıntı gördü ama net konuşmuyorlar erkekmi kızmı anlayamıyorlar 14.haftaya yrın giriorum. %51 erkek diyorlar 😂
Serifekeles Lagertaa şaka gibi bi rakam söylemese daha iyi 13. Haftada doktorum banada %50 kız dedi zaten normaldede yarı yarıya ne anladım ben bu işten devlete gidiyorum ben o yüzden olduğunu düşünüyorum. Pazartesi tekrar gidicem 15 olucam söylemesini umuyorum yoksa meraktan çatlıcam 🤣😂
Lagertaa Serifekeles bende anlamıyorum özeldeki doktorumda çıkıntısı var ama bişey diyemem diyor devletteki doktorda %51 erkek dedi bugün ama netleşmesi için beklemem lazımmış 😂
Lagertaa Kubra0606 özeldeki doktorda bana kesin diyemem dedi kızlardada çıkıntı oluyormuş heralde bu haftalarda
Basakparlar Kubra0606 devlette en garanti 18. Haftalarmış doktorum öyle dedi 2 hafta sonra gel dedi net olur dedi bakalım 🤔
Basakparlar AdaEcem cihazlardan kaynaklı bence net göremiyorlar tahmin yapıyor sadece zaten çoğu kişi 25 haftaya kadar hazırlık yapmıyormuş
Melmelmel Kızlar hepsi 14. Hafta( birisi bacak arası görüntüsü) lütfen cinsiyet tahmini yapabilir misiniz?
Elifmelis45 Melmelmel alttan bakılan poszıyon cok net aslında zaten en garanti goruntu o oluyo ona bakarak cınsıyet soluyolar suan bos gıbı geldı bır oglum bır kızım war oglumun 13 hafta da bacak arası cıkıntısı dık netti yani
AdaEcem Melmelmel benm 2 kızım var, ultrason görüntüsndan hatırladığımda bacak arası hep düz. Ben kız bebeğe benzettim ama doktoru ne tahmin etti
AdaEcem Melmelmel bak benimki de 13+3 ultrason görüntüsü göndereyim doktor bu hafta söylemiyorum dedi. Ben ikinci kez sorunxa erkek dedi ama emin değildi. Meraktan burya sordm çoğu erkek dedi ama kız diyende oldu😁
AdaEcem Basakparlar benm ablamda 21 haftada ayrıntılı ultrason da öğrenmişti, kızı olacağını Ama oglunda 12 tamamladığında u doktor erkek demişti. Birazda Riskli gebelikolduğu için doktoru üzerinde durdu belki de🤔 cihaza da bağlı bence d
Kubra0606 TeacherS yüzde 90 artık yüksek bi oran ama😊tabi yinede yanılma payı olabilir kesin diyen doktorlar bile yanılıyor
AdaEcem Elifmelis45 üçüncü gebeligm şu an 14 hafta bitecek. 13 haftalik ultrason görüntüsü var anlar msn,