ikball1 Annekuzusu06666 benimde 4 şubat ama belirti hiç yok zaten bu ay ümidim yokta yapsam cikarmi acaba şuan 5 gün gösteriyor bi uygulamaya gore başka bir uygulamaya gorede 1 gün gösteriyor bilemedim yapsam mı yapmasam mi
Badegezgin1 ikball1 bende çok ikilemde kalıp yaptım reglime daha olduğu halde göğüs ağrısı acısı var normalde 2 gün önce başlardı bu şikayetlerim ve aşırı şişkinlik hissi var
ikball1 Badegezgin1 benimde gogus acisi var ama regl olmadan öncede olurdu onu belirti saymıyorum sizin sonuç ne çıktı acaba
Badegezgin1 ikball1 ben regli gününün geçmesini bekleyeceğim kan vermek için daha çok erken olduğu için o stresi yaşamak istemiyorum
ikball1 Badegezgin1 bende gecmesini istiyorum ama dayanabileceğimi sanmıyorum cumartesi veya pazar günü yaparim test
nurismommy ___Ebruli___ canım sabah sağlık ocağına gittim adetine 2 gün var gecikince gel dedi yapmadı eşim gelince özele gideceğim
Pinaranneoluyor nurismommy bende adetime 5 gün kala kanda 60 çıkmıştı ve öğrenmiştim çok şükür hala devam ediyoruz erken öğrenince insan sabırsız oluyor ya sadece