isimsiz19 Annekuzusu06666 o normaldir aşkım benimde ilk gebeliğimde öyleydi karın ağrısı kasık ağrısı çok oluyor zaten
anneolucam Annekuzusu06666 hayırlı olsun Rabbim bizide böyle müjdelendir nolursun bizede nasip et isteyen herkese nasip ett aminn🥹
Pinaranneoluyor nurismommy bende adetime 5 gün kala kanda 60 çıkmıştı ve öğrenmiştim çok şükür hala devam ediyoruz erken öğrenince insan sabırsız oluyor ya sadece
isimsiz19 Annekuzusu06666 birde o ağrılar ilk 3 ay olur kese oluşuyor sonra bebek falan normal yani bu arada dua eder dua beklerim senden🥹🙏
ogretmennn Annekuzusu06666 buket 💖 şimdiden Allah bin kere razı olsun rabbim bebeğine sağlıkla kavuştursun inşallah