Bglmmrn Annekuzusu06666 çok silik bı çizgi var gibi canım yarın tekrarla istersen erken gebelik testi demi bu
Annekuzusu06666 sutlukahve_ ay hadi inşallah keşke bidaha test olsaydı elimde zaten daha adet günüme en az 5 gün var
isimsiz19 Annekuzusu06666 ay çizgi görünüyor inşallah vardır hayırlısıyla benimde bat 4 postlarıma bakabilirsiniz bir belirsizliktir ki almış başını gidiyor
Annekuzusu06666 isimsiz19 ay evet gördüm canım ya Benimkide bakalım böyle çıktı kan verdim oda işte 4 te çıkar
A_nuur19 Annekuzusu06666 ne var canım belirti olarak bende akıntı falan var da benimde bat 2 gün önce öylesine testt yapayım dedim hiçbisey çıkmadı days doctor çok modum düştü ya
ikball1 Annekuzusu06666 benimde 4 şubat ama belirti hiç yok zaten bu ay ümidim yokta yapsam cikarmi acaba şuan 5 gün gösteriyor bi uygulamaya gore başka bir uygulamaya gorede 1 gün gösteriyor bilemedim yapsam mı yapmasam mi
Badegezgin1 Benimde bat 6 dün ovulasyon ve erken gebelik testi yaptığımda ikinci çizgiyi silik gördüm ovulasyonda daha netti