senamom_ Fatmaacylnn bana verildi 5 cm den sonra o kadar da korkulacak bir şey değilmiş bende önyargılıydım ama sürecim hızlandı
Turuncukadin senamom_ sağlıkla büyüsün inşallah🥰🥰 darısı bana ben de korkuyorum biraz ama o doğum anından değil de bebeğe bana bir şey olur diye korkuyorum. Canımın acımasından çok buna kafam takılıyor ilk bebeğim olacak
akifsare44aob Bende 38+5 oldum karnımda baya aşağı indi ama bekliyorum daha , darısı bana olsun inşallah
Opapatya00 senamom_ öncesinde yürüyüş merdiven çıkma hurma falan yediniz mi birde sancınız sürekli miydi
senamom_ Opapatya00 sancım bir gece öncesinde başladı gece devam etti ama sabaha karşı kesildi ve uyudum sabah geri başladı ama merdiven çıkıp inmedim hurma falan da yemedim açıkcası yapacağıma inancımda sıfırdı nasıl oldu hâlâ inanamıyorum
Opapatya00 senamom_ anladım 37den sonra napmalıyım sancı nasıll olur vs pek bilmiyorum ondan sordum çok teşekkürler yavrunuzu allah bağışlasın
Buzmavise Fatmaacylnn ayy şimdi gördüm çok mutlu oldum su gibi doğumun olsun bebeğim habersiz birakma bizi ☺️
Minikmercimek_ senamom_ sağlıkla büyüt inşallah evladını 🙏 buarada olay zaten sancı çekmekte kız😀 dogumhane girdinmi iki ıkınmada dogum yapıyosun ben suni sancı almadan dogum yapmıstım yalvarıyordum ebelere artık beni doğuma alın diye😀 Rabbim su gibi doğumlar versin inşallah herkese 🙏🌼