Kızlar hep burda doğum hikayelerini okuyup acaba bende yapabilir miyim diye düşünüyordum dün muayenemiz vardı açıklığım 1 cm di doktorumuz pazartesi sezaryen planı bile yapmaya okeydi çünkü korkuyordum ve biliyordu çatım normal doğuma çok müsaitmiş dün gece de çok ağrım vardı ama sadece karnım ağrıyordu bende hep belden gelir doğum sancısı diye bildiğim için doktoruma söylemedim sabahı sabah ettim diyebiliriz çok zor uyudum her ağrıdan geri uyandım sabah 10-11 gibi aynı ağrılar devam ediyordu doktoruma yazdım direkt doğuma gelir gibi gel dedi açılmam 4 cm olmuştu ama ağrılarım beni yormuyordu suni sancı takıldı ve bir anda 6 sonra 8 cm oldu doğumhanede 10 cm olmuştu bile ama o son anda istemiyorum diye çok yalvardım alın sezaryene dedim ama ebem müsade etmedi bu kadar açılmayla almam dedi ellerinden kaçabilsem resmen çataldan inecektim sonra bir anda doktorum geldi ve ben 3-4 ıkınmada doğurdum hâlâ inanamıyorum başarabildiğime şaşkınım darısı isteyen bekleyen herkesin başına olsun inşallah