mihraninannesi02 güzel düşün güzel olsun. Hamileliğimin başından beri dedim ki kolay doğumum olacak. Millet bana benim şöyle zor oldu böyle zor oldu bende hep derdim o sizsiniz benim kolay olacak. 40+2 de ne sancı ne açılma vardı bebeğim tam doğum kanalında bile değildi. 40+4 de 21.55 de bir sancı geldi 4 dakika sonra 2. Sancı derken sancılarım düzenli başladı. Duş aldım evden çıkarken ıkınma isteğim vardı. 22.55 de acile girdim. Açıklığıma bakıldı 10 cm ebe neden geç kaldın doğumun başlamış evde mi doğurmak istiyordun dedi bende sancılarım yeni başladı dedim gülüştük. Damar yolu açıldı doğumhaneye alındım hazırlık yapıldı 3. Ikınma da 23.24 de bebeğim kucağımdaydı. Bu arada normal doğum zor değil. Ebeyi dinleyip nefeslerini düzenlersen çokta güzel doğumun olur. Rabbim sağlıkla evladınıza kavuşmayı ve kolay doğumu nasip etsin ❤️