mihraninannesi02 yok konuşmadım daha çatı muayenesi de yapılmadı doktor senin kararın dedi ben hiç bir şey yaptırmayıp dümdüz sezeryan olacağım normal doğumun olumsuz şeylerini de çok duydum sanırım aşırı korku oldu inanın bende allahım rüyamda göreyim yada bana bir yol göster bir sebep doktor desin şu durumdan dolayı sezeryan olacak demesini isterdim çevreme de şimdi açıklama yapacağım mecbur birşey uyduracağım ama bence nasıl mutluysak öyle olmalı ya 😂😂