Kızlar biz öyle güzel yaratıldık ki, bu bizim doğamızda var ve tabii ki kolay değil ama bunun sadece birkaç saat sürecek ve sonunda mis kokulu bebeğine kavuşacağını biliyorsun, doğum anı gerkceklestikten sonra hiç bir ağrı sızım kalmıyor öyle muhteşem birsey ki bu, Rabbim nasip ederde 2. Çocuğu olursa yine normal istiyorum, bakın bana herkes kilo aldığım için sen normal yapamazsın dedi doktorumda dahil. Sadece inandım dua ettim ve herkes yapıyor yahu ben neden yapamayacağım dedim. Sağlık sorunu olsa evet mecbur sezeryan ama hersey yolunda iken kesinlikle normal doğum. Çünkü biz kadınlar buna uygun yaratıldık. Öyle güzel ve mucizevi bir şeyi yaşamak rabbime bin şükür 🙏🏻 her doğum kendine özel evet bunuda kabul etmek lazım, birde ben çok araştırdım ya hiç de aklıma olumsuz birsey getirmedim, vermeseye izin vermedim. Doğum aninda ne yapmam lazım bunu hep araştırdım. Çene kemigini sıkmamak çok önemli imis çünkü çene kasları rahim kasları ile baglantili imis. Bir de nefes çok çok önemli kızlar, mutlaka nefes egzersizi yapmanız lazım. Benim dogumumum son yarım saati çok zorlandım ve ebeye şey dediğimi hatırlıyorum “Allah rızası için yardım edin” ebe de bana “bundan sonra sadece senin elinde ve sen hızlı bir şekilde ilerletebilirsin, kendini sıkma, ağrı kesilince güzel nefes al bebeğine oksijen gitsin dinlen, ağrı gelince kafanı göğsüne bastır ellerinle demirlerden tutun güç al nefesini tut ve büyük tuvaletini yapar gibi kuvvetlice ikin” vesveseye yenik düşmeyin hep olumlu düşünün arkadaşlar, bebeğinizi saatler sonra kucağınıza alacaksınız sadece buna odaklanın ❤️