mihraninannesi02 tabiki
doğum Sancısi çok ağrı vermiyor. Eğer normal doğum istiyorsanız kendinizi tamamen buna odaklayın doğumun fizyolojimize uygun olduğunu bu şekilde yaratıldigimizi hep aklınızda tutun. Ben 40+3 doğum yaptım. Doktor 40 olunca risk almayalim suni verelim dedi epidural alırsın dedi ama ben herseyi yaşamak ve hissetmek istedim deneyimlemek istedim.
31 Ağustos sabah başlayan ve tüm gün süren karın ağrısı vardı. Büyük tuvaletim varmış gibi ağrı girdi karnıma 30-40 saniye sürüp gidiyordu. Ev topladım yemek yaptım. Açıkçası doğumun başladığını düşünmemiştim çünkü daha şiddetli bir ağrı bekliyordum. Kuzenimle konuştum akşam 8 gibi bana hastaneye git doğum başlıyor bence dedi bunun üstüne hastaneye gittik. Ama hastaneye geldiğim zaman bile şiddetli sancılarım yoktu hatta büyük ihtimalle eve geri döneriz diye düşündüm. Çünkü çok çok şiddetli ağrı yaşamayı bekliyordum ama açılmam 7 cm idi ve yatış yapıldı. Epidural almadım. Doğum sancısı olduğunu artık bildiğim için sancı gelince eşime belime masaj yaptırdım bebegin kanala girmesi için bir masaj ve inanılmaz rahatlama sağladı. Bir an şiddetli beklediğim sancıyi hissettim çığlık attım ve saniyeler içinde ağrı geçti o sıra ve doğumhaneye girdim çatala çıkınca sancılar çok ağrı vermedi. En son suyumu patlattılar orda şiddetli bir ıkınma hissi geldi ve 15 dakika içinde bebeğim doğdu. Çok güzeldi sancılardan korkmayın doğumu pozitif karşılayın ❤️