ilkkezanneyim Busramnida beyaz çay+şeftali kurusu+ahududu kurusu karıştırıp demliyorum çok güzel geliyor hele ki sabahları hem yanmayı hem bulantıyı alıyor
Kubraabay Busramnida rennie şurup kesnlikle çok nadir yanıyor bir çay kaşıgı içsem yeterli oluyor 5 dkda kesiyor bi zararı da yok
hatice_aygun2 Busramnida rennie yazdı doktor doğru düzgün faydası olmuyor kızımda 9 ay boyunca çektim yanımda karbonatla geziyordum o rahatlatıyor Allah’tan bunda 7. Ayda başladı herkesin bünye farklı ama en iyi kesen karbonatlı su
burcakcoskun Busramnida doktorum günde 2 kere içmemi söyledi. 2 yi asla geçirmemi söyledi. Zorda kalmadıkça içme dedi
Deryakaya1802 Busramnida ne tahin ne soğuk süt hiçbiri işe yaramıyo bende. Rennie şurup çok iyi geliyo evde tablet de var bazen onu alıyorum ikisi de çok iyi geliyo
akkaya_1234 Busramnida mide yanması na gece aç uyumak ve ağır yemek yememek hafif yemekler iyi oluyo maden suyu yoğurt soğuk süt tahin bunlarda işe yarıyor ama bazen hiçbiri fayda etmiyo son aylarda
Tosca Başlarda sola yatmak hemen geçiriyodu ama bi süre sonra hiçbişey fayda etmemeye başladı. Rennie duo şurup yazıyo doktorum bittikçe , içer içmez bile geçiriyo cebimde onla geziyorum
49411995 Tosca ya şurup içemeyeb bir sürü anne adayı var ben asla kokusuna tahammül edemiyorum hap içiyorum sabah kahvaltıdan yarım saat önce bazen iki gün bile sürüyor etkisi
49411995 Busramnida hiç bir şeyle uğraşma ben oğlumda mahvoluyorsun geceler sabah olmuyordu özele doktora gidiyordum kendi doktorum da kullandığı ilacı verdi devlet ve çoğu hastane bilmez bu ilacı çok tercih edilen değil büyük ihtimalle ismi RAZOGEN 20 ml yani böylr bi ilaç yok şuan tekrar hamileyim devlet hastanesinden yazdırana kadar yüz şey sordu ama kendisi araştırınca verdi hamile kullanmaz diye biliyor çoğu doktor ama araştırmadan söylüyorlar çoğu hamilelere önermesinleri için sizde bi paket alın çok da uygun devlet yazınca 46 tl felan kesinlikle tavsiye ediyorum
Tosca 49411995 mecbur olunca insan alışıyo başta bana da kötü gelmişti şurup. :( Yalnız dediğiniz ilaç hamilelere kontrendike yazıyo , prospektüsünde de hamile iseniz kullanmayınız yazıyor
49411995 Tosca işte kendi kadın doğum doktorum vermişti diyorum ya çoğu doktor vermiyor kendisi kullanmış o yüzden bana da verdi devlet doktoru da ilkten öyle diyor ama araşyırınca da veriyor hamileler kullanıyor yoksa asla vermezlerdi bana dediğim gibi küçük ama işlevi büyük bi hap belki burda o kötü duyguyu yaşamaktansa bi nebze iyi gelir diye yazdım doktora başvurmadan alamazsınız zaten ben çok memnunum hatta bir haftadır hiç mide yanmam olmadı çok şükür olursa yine içerim
Derya034 Busramnida canım muz doğra üzerine tahin ve birazcık tarcın hiç birşryin kalmaz ve kiloda aldırmaz
Biyzii_ Busramnida merhaba benimse midem çok ağrıyor 10 haftalığım şuanda sürekli mide ağrısı mide kazıntısı yaşıyorum
Derya034 Biyzii_ canım hiç birşey yapöana gerek yok muz üzerine tahin biraz tarçın hem bebek kg alıyo hemde ağrın yanman kalmıyor
1kopek1bebek Busramnida kullandığınız vitamin var aç tok karın saat vs çok farkettiriyor. İsterseniz onlarıda güncelleyin faydası olucaktır. Ben mesela sabahları toklen d vitamini ve omegayı içiyorum. Akşamları yemekten 2 saat sonra demir ve kalsiyum.içtikten sonra En az 1.5 saat ağzıma hiç bişey sürmüyorum. 2 saati tamamlayınca rennie şurup içip pamuk gibi uyuyorum 🥹 ilk 3 gün hepsini sabah tok karna içtim. Öldümmm öldüm geberdim ruhumu teslim ettim. Bir ara omegayı başka marka verdi oda beni kahretti. İlaç farkıda önemli
Biyzii_ 1kopek1bebek gün içerisinde bir adet içiyorum başka ilaç kullanmıyorum onu da sabah tok karnına alıyorum aç karnına denemeleyim inşallah iyi gelir teşekkür ederim