Ksema Bende öğlenleri bı adet yeşil elma bana iyi geliyor beyaz ekmegide kestim keseli yanmıyor çok şükür tam buğday ekmeği yiyin
Reyyan2021 Busramnida yavaş yavaş muz yiyorum yudum yudum soğuk süt içiyorum bana iyi geliyor sizede iyi gelebilir
Sevinc44 Busramnida tüm yorumları okuyamadım yazan olmuş mu ama bana kefir çok iyi geliyor. midemi çok rahatlatıyor. Bir de tabiki klasik maden suyu ama yemeklerden en az 1 saat sonra
ozlemsndl1 Busramnida Akşam saat 8den sonra hiçbir şey yiyip içmiyorum öyle hallettim yoksa geceleri uyanıp duruyorum mide yanmasından. Artık mide şurubu bile fayda etmiyor yediğim zaman tek çare 8 den sonra birşey tüketmemek :(
Busehazal2303 Busramnida kesinlikle süt yanmaya başladığı an hemen büyük 1 bardak soğuk süt içiyorum geçiyor 🔥🌊
Kubracp Evet soguk süt cok rahatlatıyor mideyi bide eksi elma da iyi geliyor diye duymuştum tabi kişiye göre değişir
evremf Busramnida O kadar çok mide yanması çektim ki asla hiç bir şey fayda etmedi. Doktorumuz şuruplarında fayda etmediğini görünce Lansor verdi. 1 gün içip 3 gün içmiyordum 4. Gün yine başlıyordu. Lansor sayesinde mide tanmam geçmişti.
Mrzbrvdr Busramnida Doktorumun yazdığı bir şurup var inanılmaz iyi geliyor bana direk kesiyor yanmasını, RENNİE DUO şurup